Direktlänk till inlägg 13 oktober 2010

Kärleken finns - inte idag men i framtiden ..........

Av emma johansson - 13 oktober 2010 19:33

En sån fin låt som jag aldrig tröttnar på  och som ger mig ett leende på läpparna   

Trots allt så har jag nog inte tappat tron på kärleken som jag va så rädd för - länge leve kärleken och när den dör ,dör en del av oss ........ men det går och väcka liv i oss igen -jag vet för det har jag gjort   

 
 
Ingen bild

Cathrin

13 oktober 2010 20:27

Hej gumman!
Jag vet inte riktigt exakt vad du varit med om, men lite anar jag..

Vill inte klampa på.. men vill bara skriva KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM till dig!!! Du är en suuuperfin tjej och förtjänar en kärlek som uppskattar dig för det!!

Skönt att du inte tappat hoppet, vet att man kan göra det i perioder, men som tur är kommer det oftast tillbaka igen!

Ge inte upp, en dag så hittar vi våra prinsar!!!! och den "Äkta" kärleken, de som ger kärlek på samma sätt som vi gör!

KRAAAAAAAM ännu en gång!!!
/Cathrin

emma johansson

14 oktober 2010 08:12

ÅHH Tack gumman för dessa varma och fina ord - det värmer verkligen kraammm

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma johansson - 11 mars 2014 21:12

måste nu bara skriva av mig lite .... va ute och gick idag och berättade för min vän att jag fick ett meddelande i natt .....jaaaa självklart på fb , sååå härligt och mysigt   jaaa mitt i natten och man vaknar och bara tänker men va fasen där var du ...

Av emma johansson - 7 mars 2014 18:25

hellosan   måste berätta måsteee , måste berätta ... Liam skulle ha sina bandygrejer i garaget så jag följde ju med han ut dit och då började jag riva lite i skiten och vet ni va jag hittade ??? Håll i er nu ....  min filmkamera som jag filmade liam ...

Av emma johansson - 26 februari 2014 11:17

Hallojsan , nu är jag här igen    Igår fyllde jag ett år äldre och det känns faktiskt , har redan tagit 2 bra beslut idag så det är vuxenpoäng    Nää nu ska jag inte skriva om hur mogen jag är utan om???? ja just det     jo jag kan ju berätta för i...

Av emma johansson - 23 januari 2014 21:26


Hej och hå va det går ...nu är emma j lite upprörd   Satt och kollade farmen på tv 4 play och därmed min upprördhet ....alltså snälla va är det för program som sänds ??? Nånstas så har jag fått för mig att det är ett familjeprogram , det sänds alltså...

Ovido - Quiz & Flashcards