Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av emma johansson - 20 oktober 2010 10:54

  1. Hur vill du ha dina ägg i morgon?? Stekta eller befruktade ......
  2. Ska vi trolla ??? Vi går hem och k...... - sen försvinner du !!!
  3. Nu kan jag dö lyckligt för jag har sett en del av paradiset ....
  4. Är ditt namn Gillette ?? you`re the best a man can get ....
  5. Jag är ny i stan kan du visa vägen till din lägenhet ....
  6. Av med kläderna snygging det är insidan som räknas
  7. Jag slår vad om en kyss att du inte vågar pussa mig
  8. Om en tjock gubbe försöker stoppa dig i en stor säck -bli inte rädd - tomten försöker bara att ge mig den perfekta julklappen
  9. Tänk om livet var ett spel och du va tärningen -då skulle jag pussa på dig för tur ,rulla runt dig på bordet och hoppas på sex ;)   

 



Trevlig lill- lördag   

Ovido - Quiz & Flashcards