Alla inlägg under februari 2014

Av emma johansson - 26 februari 2014 11:17

Hallojsan , nu är jag här igen    Igår fyllde jag ett år äldre och det känns faktiskt , har redan tagit 2 bra beslut idag så det är vuxenpoäng    Nää nu ska jag inte skriva om hur mogen jag är utan om???? ja just det    

jo jag kan ju berätta för intresseklubben att träningen fortfarande går bra och det är ju inte dåligt för Emma som brukar tröttna men inte seru   På tal om något helt annat , igår pratade jag med min killkompis från tranås och  sa att DE VET DU kommer på lördag till parkhallen  och han sa : va hette dem ?? De vet du ...äh nää det vet jag inte därför jag frågar hahahaha fan va kul , ja detta är min låga humor men visst va det kul     När vi ändå är inne på humor så måste jag berätta om när nettis och jag va på kryssning och stod och pratade med ett par innan vi gick på båten , en berättade för oss att han skulle sluta röka på måndagen och när hans kompis kom sa jag det att han skulle göra det och då säger han ... hahaha ja just det han har sagt flera ggr att han ska sluta ligga med min fru med   Nu när jag tänker efter så va det ju inte alls så roligt men då skrattade vi som fasen fast  kanske berodde på en flaska vin eller så   Näähää ni ,  nu är det slut på det roliga för nu ska jag ner till sjukan och hälsa på min vän    

Men tycker nog allt att vi avslutar detta sammanhängande inlägg med en video med DE VET DU och deras tråkiga humor   

tjooflöjt och som vanligt take care / e 

Ovido - Quiz & Flashcards