Alla inlägg under oktober 2011

Av emma johansson - 21 oktober 2011 17:19

  Då är det fredag igen då ....och Emma har varit på nya jobbet en vecka nu och det känns så bra :)

Tänka sig att saker och ting ordnar upp sig till slut  Nytt jobb , nytt boende , singel och själen  mår bra -kan det bli bättre ???? Nej :)


Jag har barnen i helgen så det blir lugnt och skönt .... och ladda batterierna till nästa helg för då ska EMMA bara ut - för då är jag ledig !!!!!

Nästa vecka ska jag fixa håret , måste bara bleka det -nu är det black and white typ = väldigt snyggt !!!

Näähää dax för tvättstugan sen ett glas med fina A   

TREVLIG HELG alla glada och till er andra med då så kanske ni kan bli glada  

PUSS OCH KRAMEN 

Av emma johansson - 5 oktober 2011 08:40

Jag känner mig duktig på uppdatering på bloggen  


Men hej igen ialf   och hur leker livet med mig då ???


Jo det är bra ,sista tiden har jag varit på liseberg dvs i berg å dalbanan  Men nu är jag mer i nystart i livet och det känns otroligt bra - livet kommer bli så lugnt och skönt och med nya utmaningar ( kommer jag till framöver)

Barnen och jag har varit sjuka så nu ska vi va friska i så där några år framöver   tycker jag är en bra ide ialf :) Så med full energi så ser jag fram emot mina nya utmaningar och det får mig att känna mig mer nyttig och meningsfull och

det är JÄTTE bra -tjoohooo!!!

                            

Förra inlägget så skrev jag om mitt beroende av en låt - nu har jag ersatt det beroendet av worldfued istället , för nåt beroende måste man ju ha    menåhhhh va jobbigt -det är ju egentligen rätt tråkigt om man tänker efter ,bilda en massa ord och få poäng hmmmm...... vore mycket bättre med att göra goda gärningar och så får man poäng efter hur bra de är -jaaaaa vilken ide -nu kommer jag att bli rik -visste att det skulle hända  

Det vore ju ett jättebra beroende ju  men men allt är ju inte ros

det finns ris oxå  och det är när människor behandlar andra som robotar , en människa utan känslor !!!! Men sånt finns det ju lite varstans och det gör vi bara så här åt - tycker jag


     


Håll om varann så ni inte blåser bort och ha det / ciao ciao   


 







 




 

Skapa flashcards