Alla inlägg under mars 2011

Av emma johansson - 23 mars 2011 14:19

Nämen hej igen :) Det är inte ofta men ibland händer det -att jag får lite energi till att skriva av mig :)


Livet går sin lilla gång och jag mår faktiskt toppen - våren är ju på väg -nice  

jag har mitt liv som jag vill ha det med relationer och annat hihi... så JAG MÅR BRA och om det är så att man bryr sig om det så kan NI vara glada för mig !!!! Ni andra kan bara knipa och tycka va ni vill detta är mitt liv och det lever jag   Ibland känns det som människor vill att man ska ha det dåligt eller må dåligt -ja ja det är nog de som mår sämst innerst inne   Hur som helst så va det kul å träffa Bettan över en lunch idag - trevligt -trevligt   Sen kan jag inte sticka under stol med att det ska bli kalas kul att komma iväg på kryssning i helgen känns som det va en evighet jag va på östersjön  

KUL KUL CYKELHJUL SKA DET BLI !!!

Som sagt livet består av både ris och ros så det är precis som det ska  


Ovido - Quiz & Flashcards