Alla inlägg under december 2011

Av emma johansson - 6 december 2011 00:49

Du sitter på samma stol , du sover på samma sida sängen ....... och det är sååå härligt - men jag är oxå rädd ,,,,,

Glad att jag träfatt en som dig men du vet oxå att jag är rädd , sååå rädd .....


Men etersom du är underbar så så hoppar jag och inte bara jag utan VI <3



                 

Av emma johansson - 2 december 2011 05:13

Av emma johansson - 1 december 2011 21:13

Trevligt , trevligt !!! Livet flyter på och det i en väldans fart ..... men det är ett trevligt liv ;) Kan det bli annat med de människorna som man har runt omkring sig  

Måste säga det att när jag va i förhållande så kände jag mig rätt ensam ,nåt man inte gör nu :) Man träffar så många människor som man aldrig skulle ha träffat om man inte va singel .....!!!! 

I morgon har Leo studiedag och jag är ledig ,det är mys det  

Leo ska övernatta hos kevin och Liam ville sova hos Noah då så klart .... och jag då vad ska jag hitta på ???

Är inte van att barnen sover borta ,det är kompisarna som ska sova här ju ;)

Men jag får väl klara mig ;) och det tror jag att jag fixar faktiskt 

Jag kan ju alltid sitta och tänka på julklappar ...som jag inte har en aning om va jag ska köpa  

NÄÄÄ det ska jag inte jag ska :        hahaha stört , det va nåt man kallar skämt ......


By the way ..... love to you   

Ovido - Quiz & Flashcards