Alla inlägg under februari 2011

Av emma johansson - 26 februari 2011 10:36

Jag måste tacka alla för era tankar till mig igår på min dag - det värmer jättemycket   

Kvällen va mysig med Tona och alla våra grabbar - skönt att de funkar så bra ihop .

Tänk så många människor som ger en inre lugn och harmoni så varför håller man fast vid de som inte gör det ????? För att man har svårt å släppa eller att man är rädd att gå vidare kanske för vi är nog trots allt vane människor !!!

Men för varje dag som går så går jag ett steg närmare mitt mål - mitt liv   

Och det är många av er som hjälper mig med det fast ni inte vet om det själva ......

SÅÅÅ TACK till mina medmänniskor som får mig till en bättre människa

TREVLIG LÖRDAG till er därute   

Av emma johansson - 25 februari 2011 00:49

Av emma johansson - 24 februari 2011 14:22

JA det va ett tag sen jag skrev men nu fick jag ett infall igen   Det har varit några händelserika månader sen jag skrev sist fast mest positiva sådana är väl bäst att tillägga   Det är mycket som rullar på nu i emmas liv och det är bra för det får mig att må fruktansvärt bra - positivt tänkande japp då var vi där igen ......

På nåt sätt så ska man nog längst ner i skiten för att komma upp igen - ja så kan det nog va   

Jag har varit på kanarieöarna och solat  och det va såååå underbart fasen va gött 

Nästa gång vi hörs är jag 33 år och mogen hahaha eller 33 ialf !!!

 

Ovido - Quiz & Flashcards