Alla inlägg under december 2010

Av emma johansson - 21 december 2010 10:21

Ja då är det jul snart igen då -tycker inte det va längesen det va det men men ..... läget är lite annorlunda nu ialf ni som läste min förra blogg vet att jag va rätt bitter över mitt liv och julen förra året ...men så är det inte alls iår . Har nog aldrig myst så inför en jul tidigare ,kan bero på att jag inte stressar och har tid att njuta - I like   

Och på julaftons kvällen har jag en liten tillställning hos mig vi blir kanske 10 pers - människor som annars skulle sitta själva - nää det ska man inte behöva julen är gemenskap och då ska man vara tillsammans .........

Det är bara skinkan som ska fixas och några julklappar som ska hämtas och så men annars är allt färdigt   skönt skönt !!!!!!

Så nu är det bara en sak kvar -vi vill önska er alla en riktigt härlig jul    MÅNGA KRAMAR Emma Leo Liam !!!

Av emma johansson - 4 december 2010 14:10

Det är rätt ok med snö ändå -ialf när man har barnen och när man ser att de tycker att det är kul   Idag har vi varit i skidstugan och åkt pulka - jäklar va kul !!!!

Trötta är vi allihopa nu ,vi är inte vana vid frisk luft hahaa... nää så illa kan det inte va    lägga oss i sängen å slö titta på tv en stund innan det är dax för provsmakning av den hemmagjorda och godaste glöggen som finns    mumma......

Kanske är lika bra å förvarna grannarna  för det blir singstar med  och då brukar det inte låta så bra och tyst direkt - och om barnen får för sig att dra en repa med rockband så skrållar det i hela kvarteret ,tur att vi inte väsnas varje gång de är här   

trevlig Lördag på er !!!

                  

Skapa flashcards