Alla inlägg under juli 2013

Av emma johansson - 26 juli 2013 00:02

jag torkar bort en tår fast fler kommer rinna , sluter mina ögon och glider fram i dimman . 

försöker vara stark i stunder av smärta ,hålla mig på fast mark och lätta mitt hjärta men smärtan vägrar dämpa så jag fortsätter kämpa.

försöker vara glad och skämta .

Men ingenting kan bli som förut , tar en tyst minut ,innan tiden tar slut . 

Och jag hatar det du gjort och jag älskade dig så .

men jag måste förstå att hjärnan fylls med tankar , har svårt att fatta ,går runt som en skugga genom mörkret utan lampa , jag trampar på men det känns så hårt , det finns ingenting som kan stilla min gråt , men tiden som varit har fått mig att fatta .

om jag dör kom ihåg mig som en krigare , ni vet att jag vill gå vidare .

ligger i min säng och tårarna rinner , känner sakta hur livet försvinner     



Av emma johansson - 24 juli 2013 20:24

Hoppsan sa , just det jag har ju en BLOGG   åhhh det är lite häftigt faktiskt att man kan va så hjärndöd och glömma det   Men nu ska jag kanske börja använda den , skriva är ju faktiskt terapi säger de som vet , sååå hoppla upp i sadeln igen    Då har man börjat jobba igen och det va faktiskt väldigt skönt , sommaren har varit sååååå underbar ju   Haft en bra idag ialf med jobb , jkpbesök och tro det eller ej så ska jag försöka   lite här i ikväll , det tror jag är bra   Sååå nu blir det inte mer för idag ,eller närmaste timmen ialf    Man ska alltid börja lite lugnt och försiktigt ...... so long    

Ovido - Quiz & Flashcards