Direktlänk till inlägg 7 mars 2014

Det som göms i snö ....

Av emma johansson - 7 mars 2014 18:25

hellosan   måste berätta måsteee , måste berätta ... Liam skulle ha sina bandygrejer i garaget så jag följde ju med han ut dit och då började jag riva lite i skiten och vet ni va jag hittade ??? Håll i er nu ....  min filmkamera som jag filmade liam som bebbe    så nu hoppas ju vi att denna garagekamera funkar   Shit va kul isf , det är en sån där modern sak med såna där band man satte i om ni kommer ihåg dom   det va ju massor av band så undra va det är på alla dom , skit spännande !!!! Och nu tänker ni varför sitter jag här och skriver och inte fixar med kameran istället eftersom det nu va så spännande , så nu ska jag tala om det för er joo jag har lite självinsikt och då är det så här att mitt tålamod är lite så där och om jag nu inte får upp nån bild på tv`n så slänger jag väl den där kameran åt H och det skulle ju va väldigt synd eftersom jag nu då är så nyfiken , ja så jag har en plan   vi får helt enkelt vänta tills imorron när min killkompis kommer och joinar mello med oss - ja så får det bli   


Ja imorrn är det dax för final på mello         Och då kommer jag att tänka på när syster och jag va i linköping för 6 år sen på en  deltävling , sån jädra stämning  näää nu avrundar vi detta med ett litet klipp från linköping , alltid kul med minnen   Trevlig helg 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma johansson - 11 mars 2014 21:12

måste nu bara skriva av mig lite .... va ute och gick idag och berättade för min vän att jag fick ett meddelande i natt .....jaaaa självklart på fb , sååå härligt och mysigt   jaaa mitt i natten och man vaknar och bara tänker men va fasen där var du ...

Av emma johansson - 26 februari 2014 11:17

Hallojsan , nu är jag här igen    Igår fyllde jag ett år äldre och det känns faktiskt , har redan tagit 2 bra beslut idag så det är vuxenpoäng    Nää nu ska jag inte skriva om hur mogen jag är utan om???? ja just det     jo jag kan ju berätta för i...

Av emma johansson - 23 januari 2014 21:26


Hej och hå va det går ...nu är emma j lite upprörd   Satt och kollade farmen på tv 4 play och därmed min upprördhet ....alltså snälla va är det för program som sänds ??? Nånstas så har jag fått för mig att det är ett familjeprogram , det sänds alltså...

Ovido - Quiz & Flashcards