Alla inlägg under augusti 2011

Av emma johansson - 30 augusti 2011 23:39

Fick bara en tvångstanke  nu .... måste lägga upp MIN låt som jag troligtvis aldrig kommer att tröttna på / både bra och dåligt tror jag   


Har inte gått en enda dag utan att jag lyssnat på den sen den kom ut , rätt sjukt när man tänker efter så därför tänker jag inte göra det -utan istället bli fri från mitt beroende av denna låt .....jaaaså får det bli !!! Men man kan ju lyssna lite då och då ju ,det måste man ju eller ?? Hamnar man i beroendet igen då kanske ??? Hmmm får klämma på den ett tag  






Av emma johansson - 26 augusti 2011 14:30

Hemma igen ...... men hur underbart kan man ha det ??? Det är verkligen värt varenda spänn och åka iväg    meennnn åhhh vill ju tillbaka !!!

Träffade så trevliga människor som vi va ute och åt med och tog en båt tripp med , snacka om en upplevelse. Vi badade i turkost vatten ,såg jättesköldpaddor som simmade precis intill båten  Och så va det en 14 årig pojke som dök ifrån 30 meter - alltså det va helt otroligt !!!!


Men nu är man hemma i verkligheten igen ,men som tur är så är jag ledig till söndag så man hinner tvätta upp allt och så ......


JA då är det stadsfest i helgen och vi får se hur mycket liv det blir här hemma   är ju för -nackdelar med att bo i stan ,precis som med allt .....


men är lite ledsen att jag inte kommer att se Eric men men man kan inte få allt hihi....


Hoppas ni får en trevlig helg ialf med många bra artister   


Av emma johansson - 17 augusti 2011 14:01

men hej igen nu har jag äntligen fått tebax min dator som varit inlämnad typ hela sommaren ......   

Sommaren har varit bra trots skitväder   men va gör väl det när jag i natt sitter på   på väg till turkiet   jaja förlåt  förstår om ni blir avis nu med tanke på hösten vi har här hemma men nu är det ju på detta viset och det är ju inget att göra åt hahaha jag är sååå rolig -NOT  n

Packat färdigt nu ialf ... pengar ,kamera ,pass ,biljett ,bikini och kompass .....

va behövs mer liksom ?????


Kompass är ju jättebra för tänk om Leo och jag kommer ifrån varann ,jaaa då hittar vi ju varann igen ( hoppas inte hans far läser detta för då släpper han väl inte iväg honom   )


Men ha det så bra här hemma så ska jag ha det bra borta


Take care   

Ovido - Quiz & Flashcards