Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av emma johansson - 28 oktober 2010 09:50

Då har man jobbat i natt och är nu ledig ända till måndag , skönt det   

Det är jätteskönt att kommit igång med alla sina rutiner igen - har saknat dom massor !! JA så äntligen ser man ljust på framtiden igen och fått ett sånt härligt lugn inom mig - trivs på jobb ,trivs i mitt hem och så har jag världens finaste barn så just nu är livet äntligen på topp    Glad och positiv precis som jag vill va - Välkommen tillbaka Emma   Det låter kanske lite märkligt men jag tror som ni vet att ödet spelat mig ett spratt och det som inte dödar , stärker säger dom ju och jag tror nog allt att det ligger nåt i det .....Så med en massa energi tar jag tag i dagen med träning och mys med barnen och kompisar   Möter livet med öppet sinne och en nyfikenhet på framtiden med ett annat ord LYCKLIG !!!!

Ovido - Quiz & Flashcards