Alla inlägg den 29 oktober 2010

Av emma johansson - 29 oktober 2010 13:25

Fredag och positiva händelser igen -efter regn kommer verkligen solsken ialf i mitt fall   

Det finns mycket att fira och jag tänkte bjuda in 2 av många som hjälp och stöttat mig dessa månaderna - bjuda på lite skumpa och skåla att idag är första dagen i resten av mitt liv och jag är så tacksam för så mycket .........och inte bara tacksam utan jag ser även de som inte är värd min energi och de åker fet bort   Varför lägga och slösa tid på såna människor - näähää det ska man inte , tur att jag har så många underbara runt mig - LYCKA !!!

Näähä nu ska jag och lill killen busa i simhallen och jag önskar er alla en trevlig helg och tänk på att idag är första dagen på resren av era liv kramar

Ovido - Quiz & Flashcards