Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

kramar till mina fina människor :)

Av emma johansson - 11 oktober 2010 21:27

Ännu en helg över - herregud va fort det går !!!! Igår hade jag och Anette en liten pratstund i min säng haha det va mysigt , alltid mysigt med våra små tjejsnack ;)

Vi kom fram till att vi inte varit ute och dansat ihop på hela sommaren - jaaaa det är ju inte klokt så nästa helg är jag din gumman :))

Måste tacka Alla inblandade från lördags - som tog hand om mig när det händer och hände lite konstiga saker -puhh ett slut snart -TACK !!!

Ska bli så skönt att låna ut min lägenhet till helgen för att själv dra till KALMAR -tjoohooo va kul   Se och träffa lite nya och roliga människor och tack Robban som låter 3 st vildar komma och inkräkta en hel helg   Saker och ting börjar sakta falla på plats -tänk om myndigheterna kunde va lite samarbetsvilliga oxå så skulle allt va frid och fröjd - jaaa försäkringskassan är inte min bästa vän just nu   men strunt i det detta inlägg handlar om kramar och jag vill ge er alla en varsin kram för att ni är så underbara mot lilla mig    


 

 
 
Ingen bild

Tona

13 oktober 2010 22:10

gumman du vet att jag finns för dej. O det va en självklarhet att man finns även i svåra stunder.
Men snart e det fredag.. tjoho. Skaka rommppa haha. Löv u min sessa

emma johansson

14 oktober 2010 08:14

sötrumpa :) Längtar till fredag en hel helg med dig och din blivande - toppen helt enkelt :)) löv u 2

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma johansson - 11 mars 2014 21:12

måste nu bara skriva av mig lite .... va ute och gick idag och berättade för min vän att jag fick ett meddelande i natt .....jaaaa självklart på fb , sååå härligt och mysigt   jaaa mitt i natten och man vaknar och bara tänker men va fasen där var du ...

Av emma johansson - 7 mars 2014 18:25

hellosan   måste berätta måsteee , måste berätta ... Liam skulle ha sina bandygrejer i garaget så jag följde ju med han ut dit och då började jag riva lite i skiten och vet ni va jag hittade ??? Håll i er nu ....  min filmkamera som jag filmade liam ...

Av emma johansson - 26 februari 2014 11:17

Hallojsan , nu är jag här igen    Igår fyllde jag ett år äldre och det känns faktiskt , har redan tagit 2 bra beslut idag så det är vuxenpoäng    Nää nu ska jag inte skriva om hur mogen jag är utan om???? ja just det     jo jag kan ju berätta för i...

Av emma johansson - 23 januari 2014 21:26


Hej och hå va det går ...nu är emma j lite upprörd   Satt och kollade farmen på tv 4 play och därmed min upprördhet ....alltså snälla va är det för program som sänds ??? Nånstas så har jag fått för mig att det är ett familjeprogram , det sänds alltså...

Ovido - Quiz & Flashcards