Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

Lite tankar .......

Av emma johansson - 5 oktober 2010 15:10

En ny årstid har börjat - ett nytt liv och en ny Emma !!!!

Tänk om livet är utstakat att ödet visar vägen genom livet och i så fall kan man lura ödet nånstans på vägen ????

Som när det händer jobbiga saker då är det lite lättare och tänka att det är ödet som ville att det skulle bli på ett visst sätt fast man tar nog bara till det som ett försvar i den grå vardagen   Ja precis jag har blivit en öde - hatare - jag skyller allt på ödet och att allt som händer står skrivet i stjärnorna . Kanske en flykt för att man inte just då orkar att se klart va den egentliga anledningen är eller att man inte får några svar alls , hmm kanske är det så ??????

Vem vet men nåt som jag vet är att det kommer och går människor genom ens liv - en del stannar längre och andra försvinner fort och att en del av dem alltid kommer att finnas i sitt hjärta - de ger avtryck i hjärtat och sitter där -bleknar inte ens - nånsin   Det är inte många men de människorna finns och jag vet för jag har såna ...... och det är jag glad över !!!!

Nåt jag är väldigt glad för oxå är att jag äntligen börjar känna igen Emma igen - tjejen som vet va hon vill och som har lätt till skratt - det är skillnad på att leva och leva - ja ett tag fanns jag bara men jag levde inte - och jag tror att det är fler än vad vi tror som har det just så - sorgligt !!!

Jag har väldigt många nya erfarenheter som jag inte trodde att man skulle va med om men nu får man vända det till nåt bra -nåt man kan ha nytta av i framtiden - en annan värld har öppnats framför mina ögon eller har jag inte vågat titta klart innan ????

Nu är det höst och jag myser -inte heller likt mig jag som har hatat alla årstider förutom sommar n Nu blir det långpromenad med kära syster i det fina höstvädret  


 
 
Ingen bild

marie

5 oktober 2010 18:38

skönt Emma :)
att du kommer hel ur det du varit med om.
jag vet inte mycket egentligen... men vad jag uppfattat har du haft det enormt tufft.

har tänkt på dig mycket.

KRAM
marie

emma johansson

5 oktober 2010 20:35

Tack Marie -ja jag börjar må mycket bättre och jag längtar efter att få komma igång och jobba snart igen ska bli skönt :))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma johansson - 11 mars 2014 21:12

måste nu bara skriva av mig lite .... va ute och gick idag och berättade för min vän att jag fick ett meddelande i natt .....jaaaa självklart på fb , sååå härligt och mysigt   jaaa mitt i natten och man vaknar och bara tänker men va fasen där var du ...

Av emma johansson - 7 mars 2014 18:25

hellosan   måste berätta måsteee , måste berätta ... Liam skulle ha sina bandygrejer i garaget så jag följde ju med han ut dit och då började jag riva lite i skiten och vet ni va jag hittade ??? Håll i er nu ....  min filmkamera som jag filmade liam ...

Av emma johansson - 26 februari 2014 11:17

Hallojsan , nu är jag här igen    Igår fyllde jag ett år äldre och det känns faktiskt , har redan tagit 2 bra beslut idag så det är vuxenpoäng    Nää nu ska jag inte skriva om hur mogen jag är utan om???? ja just det     jo jag kan ju berätta för i...

Av emma johansson - 23 januari 2014 21:26


Hej och hå va det går ...nu är emma j lite upprörd   Satt och kollade farmen på tv 4 play och därmed min upprördhet ....alltså snälla va är det för program som sänds ??? Nånstas så har jag fått för mig att det är ett familjeprogram , det sänds alltså...

Ovido - Quiz & Flashcards