Alla inlägg den 25 september 2010

Av emma johansson - 25 september 2010 15:59

Du har ett leende som får mig att bli knäsvag

En blick som får mig att känna mig vacker

En själ som är vackrare än himlen

Ett hjärta stort som flera oceaner

En charm som smälter isberg

Kan kärleken bli vackrare än så   


Till minne ......

Av emma johansson - 25 september 2010 11:08

Lördag idag då och det är en sån här jobbig dag med massa tankar och känslor   


Senaste veckorna har bara varit för mycket - dagens ros till polisen i eksjö som varit helt underbara i båda fallen och självklart ett stort tack till min underbara familj och vänner 

                                                  
         

Trots allt som har hänt så finns en sån känsla av saknad och det kommer nog alltid att finnas där mer eller mindre - ja ja nu är det som det är och snart ska jag ta med min älskling till jkp för ikväll blir det bio - I rymden finns inga känslor !!!!

Rymden ja låter bra man kanske skulle ta å åka dit över en helg vore kanske skönt   


Ha en bra lördag -för det ska Leo och jag ha   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards