Alla inlägg den 15 november 2010

Av emma johansson - 15 november 2010 07:55

fuck va trött jag är - inte sovit i natt ..... Alldeles för mycket tankar som far just nu genom mitt lilla konstiga huvud !!!!! Hur fasen man vänder på allt så är röven bak och det är ju inget att göra åt   Nu är det ju inte så att jag skulle vilja gå omkring med rumpan fram utan för att vara TYDLIG så är det ett talesätt  

Precis som min relationsstatus på FB - herregud vilka frågor bara för att man ändrade den haha jaaaa vet inte om man ska skratta eller gråta faktiskt .......?????????

För er som undrar om jag träffat nån kille är svaret NEJ .... till er som undrar varför jag ändrade så är det så att det finns inte NUNNA för då hade jag valt det så det fick bli komplicerat för det är just såååå jag känner att det är sen kan man ju tolka hur man vill -puust så skönt det va att vara tydlig inte för att jag har nån skyldighet å va det utan mer för min egna skull   OJOJ känner mig rätt rapp i käften idag och så ska vi ha apt snart hur ska detta gå ...... ler!!! 

Ovido - Quiz & Flashcards