Alla inlägg den 9 januari 2014

Av emma johansson - 9 januari 2014 13:33

Det finns mycket som man kan va glad för här i livet . men man måste göra nått åt det om man inte tycker det . Man kan inte sitta i soffan och tro att den goda fen kommer   Man har ett val antingen faller man eller ställer man sig upp och man faller många ggr där emellan men det blir bättre och bättre med rätt inställning , jag vet att det är tufft inte det jag menar , jaja ni fattar   Nu ska jag iaf skriva MIN må bra lista ....


# Barnen 


#Mitt fina hem 


# Min pepsi 


#Min fina omgivning med så klart 


#Träningen 

# Min humor .. fast jag är ensam om att tycka det   


#Musik 

# ägg  .. jättebra om man blir sugen på pannkakor   

# Att jag är jävligt bra , blir nästan avundsjuk på mig själv   

#sist men inte minst jag gör det som känns rätt för hur man än gör så är det alltid nån som har synpunkter  

Näähäää ni ..nu ska jag ner till gymmet    och sen ikväll blir det självklart kettlebells   


Finns en icke måbra lista med men den tarvi när jag är på det humöret   


TAKE CARE / E 

Ovido - Quiz & Flashcards