Alla inlägg den 11 mars 2014

Av emma johansson - 11 mars 2014 21:12

måste nu bara skriva av mig lite .... va ute och gick idag och berättade för min vän att jag fick ett meddelande i natt .....jaaaa självklart på fb , sååå härligt och mysigt   jaaa mitt i natten och man vaknar och bara tänker men va fasen där var du    Helt lungt men nu när jag kommer hem och grebbar mina inkorgsmeddelanden , tror ni inte han skrivit igen ??? Och nu frågar han om jag vill ha ringen som jag fick när han friade ... ÄHHHH jjjaaaa GÄRNA , jo  efter 4 år så va ju det som jag tänkt på och jättegärna vill ha , han läser mina tankar ..gaaaaaa!!!! 


frågesport !!!

 1: varför skulle jag vilja ha ringen ???


2: varför ens undra det efter så lång tid ??


3: va är det för fel på karlar ???


svar !!!

 1: precis och där svarar vi pass eftersom det inte finns svar 


2: en grej för att få kontakt igen ?? 


3: jaaa den listan blir lång så vi svarar .. mycket ;) 



Slutsats !!!


?????



visst är vi människor spännande och samspelet mellan oss är helt oumbärligt    


Intressant tycker jag ...       



kram kram från / e 



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards