Alla inlägg den 23 januari 2014

Av emma johansson - 23 januari 2014 21:26

Hej och hå va det går ...nu är emma j lite upprörd   Satt och kollade farmen på tv 4 play och därmed min upprördhet ....alltså snälla va är det för program som sänds ??? Nånstas så har jag fått för mig att det är ett familjeprogram , det sänds alltså 19.30 jaa många familjer kollar men förhoppningsvis inte längre !!


Det sägs fi..a , klankar ner på varandra , säger den feta kossan osv ..ja såkallat mobbning   Är det bara jag som reagerar och är töntig kanske ???

Sandra som nu är med har varit mobbad halva sitt liv pga sin vikt ...starkt att va med på farmen och bara ta modet att

va med när man varit så nedtryckt tycker jag är kanon starkt av henne och så får hon samma helvete rent ut sagt på farmen   Den där Ulrika skulle jag gärna käfta lite med , tror hon är nåt med sina rynkor och läderhud så hon ser ut som 40   SORRY men jag tänker högt lite här nu ... så för att den där ulrika är smal , har lösögonffransar och mega bomber så gör det henne till en bättre människa då eller ..som gör att hon har rätt att klanka ner på sandra för hennes utseende , mupp säger jag bara   

Nu klankar ju jag ner på Ulrika så nu är jag lika omtänksam och sympatisk som hon     Tänk om jag varit med på farmen hahaha ja då hade det blivit underhållning kan jag tänka mig !!! Ursäkta påhoppen här om en viss mupp men jag va bara tvungen att ventilera lite    Hoppas att det kan återgå till ett vettigt program igen som familjer kan titta på som förr ... haha jag säger som min mamma , ja det va bättre förr   


 


/ e   





Skapa flashcards