Alla inlägg den 12 januari 2014

Av emma johansson - 12 januari 2014 12:40

ÅÅHHH - snö snö snö ... jag gråter faktiskt nu , ja ja jag vet att det ska va snö nu men bara för det så gör ju inte det mig lyckligare   JAAAAAAAAAAAAAA det är som det är och det hjälper ju inte att klaga , blir ju inte sommar för det men ändå känns det så bra att få göra det   Men nu ska jag va glad för haft en sån supermysig helg och inte nog med det så kommer nästa helg inte bli så tokig heller .. det är mycket nu , fast på ett bra sätt ...tjoohoo kolla jag kan va positiv med   vet inte varför jag skriver detta inlägg överhuvudtaget faktiskt , det är ju så väldigt innehållsrikt   Nu ska jag iaf ta på mig så in i h... så jag inte fryser ihjäl när jag ska iväg nu på kafferep   

 Ha en trevlig söndag alla glada och ni andra med så klart       

Ovido - Quiz & Flashcards